وبلاگ

بهترین پروتئین وی برای حجم خشک

بهترین-پروتئین-وی-برای-حجم-خشک

بهترین پروتئین وی برای حجم خشک کدام است؟ شیر از دو پروتئین کازئین و وی ساخته شده است. پروتئین وی را می توان از کازئین موجود در شیر جدا کرد. پروتئین وی یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود زیرا حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری است و میزان لاکتوز آن کم است.

مزایای زیادی در ارتباط با مصرف پروتئین وی وجود دارد و محققان دائماً در حال یافتن خواص درمانی جدید هستند. از مزایای پروتئین وی می توان به ریکاوری و ترمیم عضلات، افزایش حجم عضلات، افزایش چربی سوزی و افزایش استحکام استخوان ها اشاره کرد. پروتئین وی برای دوره های مختلف ورزشی استفاده می شود. مکملی است که هم در دوره کات ورزشکاران و هم در دوره حجم به کار می آید. مکمل وی در عضله سازی موثر است و این ادعا از لحاظ علمی ثابت شده است.

در این مقاله از مجله آلفا فیت قصد داریم بهترین پروتئین وی برای حجم خشک را خدمت شما معرفی کنیم. ابتدا لازم است به انواع مختلف پروتئین وی بپردازیم سپس چند تا از محصولات پروتئین وی مناسب برای حجم خشک را معرفی می کنیم.

انواع مکمل پروتئین وی برای حجم خشک

پروتئین وی کنسانتره

به طور کلی پروتئین وی کنسانتره ساده تر و ارزان تر است و در بازار مکمل ها بسیار محبوب است.

از آنجایی که فرآیندهای کمتری را طی می کند، نسبت به سایر پودرهای پروتئین، کنسانتره سالم تر است. در واقع، حاوی مواد مغذی درشت و ریز طبیعی است که از فرآیند تولید به دست می آیند. همچنین این مکمل پر کالری ترین شکل مکمل است. وی ایزوله ممکن است درصد پروتئین بالاتری داشته باشد، کنسانتره سالم تر است. زیرا دارای مزایای تغذیه ای است که فراتر از ریکاوری بهتر عضلات است.

پروتئین وی ایزوله

پروتئین وی بعد از فرآوری شدن معمولا به دو شکل تقسیم می شود:

کنسانتره: معمولاً از حدود 80 درصد پروتئین تشکیل شده است
ایزوله: معمولاً شامل حدود 85 تا 90 درصد پروتئین است
ایزوله تحت پردازش و تصفیه بیشتر قرار می گیرد. کربوهیدرات و چربی های اضافی را به حداقل می رساند. به منظور به حداکثر رساندن محتوای پروتئین. نتیجه می شود که ایزوله دارای محتوای پروتئین بالاتری نسبت به کنسانتره است.

بنابراین تصور می شود که بهترین پروتئین وی برای حجم خشک پروتئین وی ایزوله باشد، چرا که بیشترین درصد پروتئین خالص را پروتئین وی ایزوله دارد.

پروتئین وی هیدرولیز

پروتئین وی هیدرولیز می تواند کنسانتره یا ایزوله باشد. در فرآیند هیدرولیز شدن ممکن است برخی از اسید آمینه های پروتئین وی به سبب دمای بالا از بین بروند.

مزیت پروتئین وی هیدرولیز این است که سریعتر در معده جذب می شود. در واقع، به دلیل هیدرولیز کردن، که تقریباً به عنوان یک فرآیند پیش از هضم عمل می کند، سریع ترین جذب پروتئین را دریافت می کنید. این به طور کلی به معنای سرعت ریکاوری سریع‌تر برای عضلات شماست.

با این حال، هیدرولیز به طور کلی شامل تمام مزایای طبیعی که کنسانتره ممکن است ارائه دهد، نیست. به خصوص اگر کنسانتره وی با فیلتراسیون سرد فرآوری شده و با علف تغذیه شود.

پروتئین وی فیلتراسیون شده با آب سرد

گرما اغلب می تواند تمام ریزمغذی ها (یعنی آنتی اکسیدان های قوی) را از بین ببرد و به پروتئین ها آسیب بیشتری وارد کند، بنابراین پروتئین وی فیلیتراسیون شده با آب سرد ایده آل است. اما با این حالت درصد خلوص وی ایزوله را ندارد.

بهترین پروتئین وی برای حجم خشک

در اینجا قصد داریم چند تا از بهترین محصولات پروتئین وی ایزوله که بهترین نوع پروتئین وی برای افزایش حجم خشک است معرفی کنیم.

 

1. پروتئین وی ایزوله دایماتیز

 

پروتئین وی ایزوله دایماتیز

یکی از بهترین و خالص ترین مکمل های وی ایزوله موجود در دنیا با کیفیتی بالا برای عضله سازی خشک (بدون چربی) که تمامی نیاز های شما برای پروتئین را رفع میکند.

۲۵ گرم پروتئین وی ایزوله دایماتیز فیلتر شده بدون چربی بدون کربوهیدرات و بدون قند برای به حداکثر رساندن سنتز پروتئین درون عضلات و افزایش چگالی عضلات.

همچنین با استفاده از پروتئین ایزوله به دلیل نداشتن کربوهیدرات و چربی و خالص بودن پروتئین باعث ایجاد سیری در افراد شده که در نتیجه برای کسانی که به دنبال کاهش وزن نیز هستند مناسب میباشد.

2. وی ایزوله کوین لورون

وی ایزوله کوین لورون

وی ایزوله کوین لورون این محصول به صورت یک پودر حل شونده به راحتی به شما امکان می دهد یک نوشیدنی با پروتئین بالا و بدون قند و چربی تهیه کنید. پروتئین ایزوله میکروفیلتر شده را برای شما به ارمغان می آورد. هر پیمانه حاوی 25 گرم پروتئین با کیفیت بالا با 0.5 گرم چربی کل و 1 گرم کربوهیدرات است. پروتئین خالص با یک شیرین کننده کاملاً طبیعی

 

3. ایزو وی ماسل تک

ایزو وی ماسل تک

پروتئین وی ایزوله ماسب تک یک پروتئین با کیفیت بالا برای عضله سازی و کاهش وزن است. شکل خام آن حاوی حدود ۹۰ درصد پروتئین وزنی است. علاقه مندان به تناسب اندام و بدنسازانی که می خواهند وزن کم کنند و بدنی خوش فرم بسازند، به دلیل محتوای کم چربی و کربوهیدرات، ترجیح می دهند پودر پروتئین ایزو وی را انتخاب کنند.

خرید بهترین پروتئین وی برای حجم از آلفا فیت

 

4. وی ایزوله مای پروتئین

وی ایزوله مای پروتئین

وی ایزوله مای پروتئین یک مکمل پروتئینی موثر است که می تواند به بهبود عملکرد ورزشی و افزایش حجم و قدرت عضلات کمک کند. این مکمل دارای کیفیت بالا، طعم مطلوب و خلوص بالا است این مکمل برای گرفتن حجم خشک پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *