وبلاگ

بهترین اپلیکیشن بدنسازی | 5 اپلیکیشن بدنسازی برتر

بهترین-اپلیکیشن-بدنسازی

فرقی نمی‌کند بدنساز حرفه ای هستید که چند سال‌ هست که تمرین می کنید یا هرگز هالتر به دست نگرفته‌اید، نمی‌توان کمک اپلیکیشن های بدنسازی برای بهبود تمرینات را دست کم گرفت. امروزه با گوشی های هوشمند مان استفاده های متعددی می کنیم، پس برای برنامه ورزشی مان هم می تواند یک نقش مثبتی داشته باشد.

از فیلم‌های ورزشی و برنامه‌های تمرینی گرفته تا ردیابی وزن و برنامه‌های غذایی، استفاده از اپلیکیشن‌های بدنسازی مزایای زیادی دارد. اپ بدنسازی می تواند به شما کمک کند تمرینات خود را ثبت و سازماندهی کنید تا بتوانید انگیزه خود را حفظ کنید و به نتایج دلخواه خود برسید!

تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشین های بدنسازی موجود است، در این مقاله از آلفا فیت قصد داریم 5 تا از بهترین اپلیکشین های بدنسازی را خدمت شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

 

1. اپلیکیشن بدنسازی JEFIT

Jefit

امتیاز اپل استور: 4.8

امتیاز گوگل پلی: 4.2

JEFIT یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های بدنسازی رایگان با بیش از 8 میلیون کاربر است. JEFIT به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمرینات خود را شروع، پیگیری و ثبت کنید، چه در خانه و چه در باشگاه تمرین کنید.

اگر دوست دارید آموزش حرکت ها را تصویری ببینید، این یک برنامه بدنسازی مناسب برای شما است. در این اپلیکیشن بیش از 1300 تمرین وجود دارد و شما می توانید بر اساس گروه عضلانی جستجو کنید و هدف گذاری تمرینی خاص خود را آسان کنید.

در جفیت شما می توانید برنامه تمرینی خود را بسازید و تمرینات خود را با استفاده از ویژگی تقویم دنبال کنید، یا به سادگی یکی از برنامه های تمرینی از پیش ساخته شده را انتخاب کنید.

شما حتی می توانید روتین هایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای برای تمرین در خانه و با استفاده از تجهیزات کم طراحی شده اند.

ویژگی ردیابی این برنامه ردیابی بدنسازی ساده و آسان برای استفاده است. می توانید تکرارها، وزن و ست های تمام تمرینات خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید وزن بدن، اندازه‌گیری‌های عضلانی و BMI خود را دنبال کنید تا پیشرفت فیزیکی خود را کنترل کنید.

جنبه اجتماعی JEFIT آن را به یکی از بهترین اپلیکشین های بدنسازی تبدیل کرده است. شما می توانید تمرینات خود را به اشتراک بگذارید و با دیگران تعامل داشته باشید و انگیزه بیشتری برای خود ایجاد کنید. حتی چالش های تناسب اندام ماهانه وجود دارد که به شما کمک می کند تا تمرینات متنوع و سرگرم کننده داشته باشید! این برنامه به صورت رایگان برای اپل و اندروید در دسترس است. سپس می توانید اشتراک ماهانه (6.99 دلار در ماه) یا سالانه (3.33 دلار در ماه) را بخرید، که آن را بدون آگهی می کند و شامل ویژگی های اضافی مانند گزارش های آموزشی پیشرفته می شود.

 

2. اپلیکیشن بدنسازی BodySpace

BodySpace

امتیاز اپل استور: 4.3

امتیاز گوگل پلی: 3.5

اگر به دنبال یک اپلیکیشن بدنسازی کاملا رایگان برای آیفون و اندروید بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای هستید، BodySpace می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این اپ توسط افراد مشهور تناسب اندام مانند Jim Stoppani، Kris Gethin، Jamie Eason، Ashley Conrad و Lee Labada توسعه یافته است، بادی اسپیس یکی از معتبرترین برنامه های تناسب اندام و بدنسازی در بازار است.

جنبه شبکه اجتماعی این برنامه را به یکی از بهترین اپلیکیشن های بدنسازی تبدیل کرده است. در این اپ می توانید عکس بگیرید تا پیشرف خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و به شما کمک می کند تا انگیزه داشته باشید و با بدنسازان دیگر ارتباط برقرار کنید.

چه یک بدنساز مبتدی یا حرفه ای باشید، اپلیکیشین بادی اسپیس برای شما مناسب است. شما می توانید برنامه تمرینی خود را با توجه به اهداف، سطح، جنسیت، سن و مدت زمانی که باید اختصاص دهید سفارشی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این برنامه بدنسازی برای اندروید و اپل، بخش فروشگاه آنلاین آن است. می‌توانید چیزهایی مانند تجهیزات و مکمل‌ها را از برنامه بخرید که به شما کمک می‌کند تغذیه و تمرینات خود را پیگیری کنید.

از نظر تجربه کاربری، کار با اپلیکیشن بسیار آسان است. می توانید برنامه های تمرینی را بر اساس گروه عضلانی مورد نظر، نوع تمرین و تجهیزات جستجو کنید.

 

3. اپلیکیشن بدنسازی Fitnotes

Fitnotes

امتیاز اپل استور: 4.2

امتیاز گوگل پلی: 4.7

Fitnotes  یکی از بهترین اپلیکیشن های بدنسازی رایگان برای اندروید و اپل است. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. بخش گزارش تمرین دارای تمام ویژگی هایی است که از یک برنامه ردیابی بدنسازی انتظار دارید. می توانید تمرینات خود را از نظر ست ها، وزنه، تکرارها و زمان استراحت ثبت کنید. اما شما همچنین می توانید به سرعت بین تمرینات با کشیدن انگشت بین آنها حرکت کنید، که برای دیدن پیشرفت شما در طول زمان عالی است!

می توانید تمام تمرینات خود را به یک تقویم اضافه کنید و از ویژگی فیلتر برای برجسته کردن روزهای خاص استفاده کنید. به عنوان مثال، تنها روزهایی را انتخاب کنید که در آن پرس سینه با وزن بیش از 80 کیلوگرم انجام داده اید، یا در آنجا بیش از 3 کیلومتر در فضای باز دویده اید.

اگر می خواهید تجزیه و تحلیل خود را حتی بیشتر کنید، می توانید پیشرفت خود را در یک گروه عضلانی خاص نیز پیگیری کنید. برای مثال،Fitnotes  تمام داده‌های شما را از تمرینات قفسه سینه جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به تعداد دفعات تمرین قفسه سینه، وزنی که استفاده کرده‌اید و تمرین‌هایی که انجام داده‌اید تقسیم می‌کند.

علاوه بر ایجاد روتین های خود، می توانید از پایگاه داده عظیم تمرینات آنها انتخاب کنید. شما می توانید بر اساس گروه عضلانی مانند سینه، پشت، پاها و غیره مرور کنید و به راحتی می توانید تمرین خود را دقیقاً مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این برنامه بدنسازی برای اندروید این است که می توانید از تمام اطلاعات خود در یک سرویس ابری آنلاین مانند DropBox یا Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین حتی اگر گوشی خود را گم کنید، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما از دست نخواهد رفت.

و بهتر از همه، نسخه رایگان بدون آگهی است و هیچ اشتراک یا خرید درون برنامه ای وجود ندارد!

 

4. اپلیکشین بدنسازی Pro Gym Workout

Pro-Gym-Workout

امتیاز اپل استور: 4.8

امتیاز گوگل پلی: 4.5

اگر به دنبال چیزی مانند یک مربی شخصی هستید، این اپ برای شما ساخته شده است، چه در خانه تمرین کنید و چه در باشگاه، می توانید از بین بیش از 120 تمرین انفرادی یا 9 تمرین که گروه های عضلانی خاصی (شکم، عضله دوسر بازو، سه سر، ساعد، سینه، پاها، شانه، پشت، ساق پا و کاردیو) را هدف قرار می دهد، انتخاب کنید.

همچنین 16 برنامه تمرینی برای انتخاب وجود دارد. از برنامه‌های مبتدی تا اهداف خاص مانند «پاورلیفتر پیشرفته» و «کاهش سریع چربی شکم»، می‌توانید این برنامه بدنسازی را مطابق با نیازها و اهداف خود سفارش سازی کنید.

تمام تمرینات شامل نمایش ویدیویی توسط یک بدنساز حرفه ای است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که فرم و تکنیک خود را درست انجام می دهید. همچنین می توانید تمرینات مورد علاقه خود را اضافه کنید تا برنامه تمرینی سفارشی خود را ایجاد کنید. به علاوه، می توانید به تمام تمرینات به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید. در حین تمرین، ویژگی تایمر زمان ست ها، تکرارها و استراحت ها تمرین  را برای شما منظم تر و آسان تر می کند.

در حالی که این اپلیکیشن رایگان است، نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد به همه ویژگی ها دسترسی داشته باشید و همچنین تبلیغات را حذف می کند.

 

5. اپلیکیشن بدنسازی Fitness Buddy

Fitness-Buddy

امتیاز اپل استور: 4.7

امتیاز گوگل پلی: 4

Fitness Buddy ادعا می‌کند که “رژیم تمرینی شما را معجزه ساز می کند” و به شما کمک می‌کند “بهترین خود باشید”. با مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز، مطمئناً یکی از برترین اپلیکیشن های بدنسازی است.

چه در باشگاه ورزش کنید و چه در خانه، در این اپ بیش از 2400 تمرین برای انتخاب وجود دارد که هر کدام شامل یک نمایش ویدئویی HD با جزئیات و همچنین دستورالعمل های مکتوب است. تمرینات بر اساس گروه عضلانی دسته بندی می شوند و به راحتی می توانید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

علاوه بر تمرینات فردی، شما همچنین می توانید از بین بیش از 75 روال تمرینی از پیش ساخته شده انتخاب کنید. بسیاری از تمرینات هدف گرا هستند، مانند ساختن عضله سینه، ران ها یا کاهش وزن، بنابراین می توانید از Fitness Buddy برای رسیدن به اهداف خاص خود استفاده کنید!

اگر در بدنسازی تازه کار هستید، برنامه‌های تمرینی مبتدی نیز در این وجود دارد. همچنین می توانید تمرینات را با توجه به تجهیزاتی که در دسترس دارید انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید تمرین‌هایی را با کش، کتل بل‌ها یا فقط وزن بدن جستجو کنید.

مانند اکثر برنامه های بدنسازی، می توانید معیارهای بدن خود مانند وزن و BMI را ردیابی کنید. همه اینها را می توان در نمودارها مشاهده کرد، بنابراین می توانید پیشرفت خود را به روشی سریع و بصری دنبال کنید.

برای کاربران آیفون، این بدون شک بهترین اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ است، زیرا می توانید Fitness Buddy را به اپلیکیشن Apple Health خود متصل کنید. این امر باعث می شود که پیگیری فعالیت های خود را برای شما آسان تر کند!

وقتی صحبت از حفظ پیشرفت تمرین شما می شود، تغذیه بسیار مهم است. به همین دلیل است که Fitness Buddy به عنوان یک برنامه غذایی بدنسازی نیز دو چندان می شود. چندین برنامه غذایی برای انتخاب وجود دارد، از جمله رژیم های غذایی خاص مانند کتو، پالئو و وگان.

اگرچه بسیاری از ویژگی‌های عالی در نسخه رایگان وجود دارد، برای دسترسی نامحدود به برنامه‌های تمرینی، برنامه‌های غذایی و موارد دیگر، ارزش ارتقا به Fitness Buddy Premium را دارد. هر افزونه یک خرید 26.99 پوندی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *