وبلاگ

قوی ترین مکمل های چربی سوز

قوی-ترین-مکمل-های-چربی-سوز

قوی ترین مکمل های چربی سوز کدام ها هستند؟ کاهش وزن هدف مشترک خیلی از افراد است که به دنبال تناسب اندام هستند، چه افرادی که ورزش می کنند و چه افرادی که ورزش نمی کنند می توانند از مکمل های چربی سوز استفاده کنند. البته اگر پروسه چربی سوزی شما همراه با ورزش به ویژه ورزش هوازی باشد قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

در این مقاله از آلفا فیت قصد داریم قوی ترین مکمل های چربی سوزی را خدمت شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

1. ال کارنتین مایع اپلاید

 

ال کارنتین مایع اپلاید L_carnitine یکی از بهترین و بی خطر ترین محصولات کاهش وزن میباشد ک با دارا بودن مواد طبیعی، چربی را به عنوان سوخت اصلی بدن تجزیه کرده و انرژی از دست رفته در دوران رژیم را جبران میکند!! اگر به دنبال قوی ترین مکمل های چربی سوز هستید ال کارنتین اپلاید یکی از گزینه های مناسب است که می تواند تاثیرات چشم گیری در کمترین زمان داشته باشد.

ویژگی های چربی سوز مایع اپلاید

  • یکی از اسید امینه های ضروری
  • افزایش دهنده چربی سوزی ( به خصوص چربی های سفت شده )
  • کاهش دهنده وزن
  • تجزیه کننده ذخایر چربی
  • افزایش دهنده متابولیسم و عرق کردن در هنگام ورزش را افزایش میدهد.
  • حاوی چای سبز

2. سی ال ای اسید ایزوله مگنوم

سی ال ای اسید ایزوله مگنوم چربی سوز عالی مگنوم مخصوص کاهش وزن و استفاده چربی به عنوان سوخت بدن جلوگیری از اشتها و پرخوری کاهش وزن اصولی بدون عوارض جبران ناپذیر

این مکمل نیز یکی از قوی ترین مکمل های چربی سوز است که به شما توصیه می کنیم.

CLA مگنوم کانادا: مکمل چربی سوز موثر

CLA مگنوم کانادا یک مکمل چربی سوز است که حاوی اسید لینولئیک کنژوگه (CLA) است. سی ال ای یک اسید چرب ضروری است که به طور طبیعی در گوشت، لبنیات و تخم مرغ یافت می شود.

مواد تشکیل دهنده

هر کپسول CLA مگنوم کانادا حاوی 1000 میلی گرم CLA است. همچنین حاوی مقدار کمی مواد افزودنی مانند ژلاتین، دی اکسید سیلیکون و استئارات منیزیم است.

فواید چربی سوز قوی سی ال ای مگنوم

CLA مگنوم کانادا می تواند مزایای متعددی برای کاهش وزن داشته باشد، از جمله:

  • افزایش تجزیه چربی
  • کاهش جذب چربی
  • افزایش سیری

3. سی ال ای گلد (الکارنتین+ چای سبز )کوین لورون

 

 

سی ال ای گلد کوین لورون یک مکمل بسیار قوی و کاملا طبیعی و بیخطر برای کاهش وزن بوده ک متابولیسم را افزایش میدهد و چربی را به عنوان سوخت بدن در نظر میگیرد.

ویژگی های CLA ترکیبی کوین لورون

  • افزایش دهنده چربی سوزی ( به خصوص چربی های سفت شده )
  • کاهش دهنده وزن
  • تجزیه کننده ذخایر چربی
  • حفظ توده عضلانی خشک
  • افزایش دهنده متابولیسم

4. هیدروکسی کات نکست ژن ماسل تک

 

هیدروکسی کات نکست ژن ماسل تک ترکیبی از CLA به همراه الکارنتین عصاره گیاه گارسینیا اندیکا عصاره قهوه سبز کتون تمشک ژلاتین گیلیسیرین و روغن افتاب گردان
یک ترکیب بسار قوی برای چربی سوزی و خلاصی از شر چربی ها میباشد که با دارا بودن تمامی مواد گیاهی یکی از بیخطر ترین مکمل های کاهش وزن و لاغری میباشد.

هیدروکسی کات نکست ژن ماسل تک ترکیبی از forskohlii ، yohimbe ، guayusa و Scutellaria را که قبلاً ندیده اید ، ارائه می دهد تا یک اثر بی نظیر ارائه دهد!

Hydroxycut Hardcore Next Gen با استفاده از دوز دقیق کافئین فوق العاده بی آب کافئین همچنین به تقویت تمرکز ذهنی کمک می کند و انبوهی از انرژی را فراهم می کند. فقط با یک بار مصرف با حداکثر شدت تمرین خواهید کرد! کافئین همچنین یک حالت قدرتمند ترموژنیک را در بدن فراخوانی می کند تا به شما کمک کند تا میزان متابولیسم شما را افزایش دهد. با استفاده از Hydroxycut Hardcore Next Gen همه چیزهایی را که برای تمرین با شدت بیشتر و کات عضلانی مورد نظر شما لازم است ، دارید.

 

5. مکمل چربی سوز هیت مگنوم

 

مکمل چربی سوز هیت مگنوم یک چربی سوز ترموژنیک مبتنی بر محرک است که 30 ماده چربی سوز را برای حمایت از یک محیط چربی سوزی بهینه پشتیبانی می کند. Heat Accelerated با تزریق عوامل ترموژنیک و محرک های طبیعی، دمای مرکزی بدن را افزایش می دهد. این باعث کاهش چربی می شود، انرژی بیشتری برای انجام تمرینات طاقت فرسا به شما می دهد و حاوی ترکیبی از آداپتوژن ها برای کمک به بدن برای مقابله با استرس و ارتقای هموستاز مطلوب است.

فرمول منحصر به فرد Heat Accelerated 9 محرک مختلف را ارائه می دهد که یک موج طولانی مدت انرژی را بدون تصادف ارائه می دهد. این محرک‌ها با ترکیبی از 8 ماده ترموژنیک قدرتمند ترکیب شده‌اند که دمای بدن شما را بالا می‌برد و باعث می‌شود که مانند قبل عرق کنید. Heat Accelerated شامل ترکیبات چربی سوز قدرتمند همراه با یک ترکیب آداپتوژن برای کمک به مبارزه با استرس و یک سرکوب کننده اشتها برای مهار گرسنگی است. مکمل چربی سوزی هیت مگنوم یکی از قوی ترین مکمل های چربی سوز است.

 

6. چربی سوز بلک اسپایدر

قوی ترین چربی سوز دنیا کپسول بلک اسپایدر می باشد که با دارا بودن افدرین به همراه عصاره کافئین از چربی های انباشته شده در بدن به عنوان منبع انرژی استفاده کرده و باعث چربی سوزی فوق العاده میگردد همچنین با افزایش انرژی توان انجام حرکات ورزشی بیشتر میگردد.

ویژگی های black spider چربی سوز بلک اسپایدر

  • کاهش اشتها ومیل به غذا خوردن را شدیدا کاهش میدهد
  • مناسب کسانی که به ریزه خواری عادت دارند
  • افزایش دهنده چربی سوزی ( به خصوص چربی های سفت شده )
  • کاهش دهنده وزن
  • تجزیه کننده ذخایر چربی
  • افزایش دهنده متابولیسم و عرق کردن در هنگام ورزش را افزایش میدهد.

7. مکمل ترموژنیک فستد کاردیو مگنوم

مکمل ترموژنیک فستد کاردیو مگنوم روشی نوین برای کاهش چربی و افزایش متابولیسم همچنین افزایش میزان توان هوازی و همچنین افزایش انرژی در رژیم های سخت

Magnum Nutraceuticals FASTED CARDIO برای یک هدف فرموله شده است: کمک به شما برای استفاده حداکثری از تمرینات و روتین های قلبی. این پودر ترموژنیک با طعم عالی و نوآورانه می تواند به بهینه سازی تمرینات شما کمک کند و در عین حال شما را از هسته خود گرم کنید. FASTED CARDIO به گونه ای طراحی شده است که برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود، انرژی، انگیزه و تمرکز داشته باشید. این محصول فقط برای افرادی که کاردیو ناشتا انجام می دهند نیست – برای هر کسی است که به دنبال بهبود عملکرد ورزشی خود است!

ویژگی های محصول مکمل ترموژنیک فستد کاردیو مگنوم:

  • افزایش توان هوازی
  • افزایش انرژی در رژیم های سخت  برای انجام تمرینات طاقت فرسا
  • افزایش میزان چربی سوزی و کاهش میزان جذب چربی
  • افزایش متابولیسم و استفاده از چربی به عنوان سوخت بدن
 

سخن آخر، قوی ترین مکمل های چربی سوز

مکمل های چربی سوز می توانند شما را در مسیر چربی سوزی و تناسب اندام یاری کنند البته حتما برای مصرف مکمل ها با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. محصولاتی که در این مطلب معرفی شد همه تولید برندهای خیلی خوشنام و معروف هستند که تردیدی به کیفیت آنها نیست. اگر قصد خرید قوی ترین مکمل های چربی سوز را دارید نیز می توانید با کارشناسان آلفا فیت مشورت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *