وبلاگ

5 مکمل گینر برتر

5 مکمل گینر برتر

مکمل گینر (Gainer)

مکمل گینر یک نوع مکمل غذایی است که عمدتاً برای افزایش حجم عضلات و افزایش وزن بدن به کار می‌رود. این مکمل‌ها معمولاً شامل موادی مانند پروتئین، کربوهیدرات، و مواد معدنی مختلف هستند.

هدف اصلی مکمل گینر افزایش مصرف کالری و مکمل کردن تغذیه برای افرادی است که به دنبال افزایش وزن و تقویت عضلات هستند، معمولاً برای بدن‌سازان و ورزشکاران حرفه‌ای. برای استفاده از گینرها، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا بهترین استفاده را از آنها برای اهداف خودتان ببرید. همچنین، توجه داشته باشید که استفاده بی‌رویه یا نادرست از این مکمل‌ها ممکن است به مشکلات سلامتی منجر شود.

اگر سابقه فعالیت در رشته بدنسازی یا به طور کلی انجام تمرینات ورزشی به طور حرفه‌ای را داشته باشید، احتمالا از اهمیت تغذیه و مکمل‌های غذایی آگاه هستید.

پای صحبت هر مربی بدنسازی که بنشینید، همان ابتدا از اهمیت تغذیه سالم و مصرف مکمل‌های غذایی به شکل اصولی می‌گویند. مکمل بدنسازی گینر یکی از انواع مختلف مکمل‌هایی است که اتفاقا بین بدنسازان طرف‌داران زیادی دارد.

بسیاری از افرادی که به طور حرفه‌ای مشغول انجام ورزش بدنسازی هستند در برنامه غذایی خود، دو الی سه وعده مکمل گینر دارند. این محصول انواع مختلفی دارد و علاوه بر بدنسازان حرفه‌ای برای افرادی که به دنبال اضافه وزن هستند نیز بسیار مناسب است.

مقدار زیاد کربوهیدرات و پروتئین موجود در این مکمل باعث می‌شود تا افرادی که کمبود وزن دارند با خیالی راحت ورزش کنند و نگران لاغرتر شدن خود نباشند. در ادامه این مطلب به معرفی کامل مکمل بدنسازی گینر و انواع آن خواهیم پرداخت.

 

1)گینر مس اپلاید

پروتئین و کربوهیدرات موجود در این محصول در بالاترین میزان خلوص و کیفیت تضمینی برای افزایش حجم و وزن ورزشکاران به خصوص کسانی که در وزن گرفتن و افزایش کالری دریافتی روزانه مشکل دارند مناسب می باشد. ترکیب پروتئین کنسانتره، پروتئین سویا، پروتئین ایزوله یک ترکیب پرقدرت برای تمامی افراد!

 

ویژگی های مس گینر  اپلاید:

  • 58.8 گرم پروتئین
  • 137.6 گرم کربوهیدرات پیچیده
  • 18 گرم BCAA
  • در مجموع 902 کیلوکالری

در هر سرو ازین محصول نیاز اعظم ورزشکاران به تمامی مواد عضله ساز را فراهم میکند

نحوه ی مصرف mass  applied:

4 اسکوپ ازین محصول را در 500ml اب یا شیر پرچرب مخلوط کرده و در طول روز یا بلافاصله بعد تمرین میل کنید.

 

2)گینر سیریوس مس اوپتیموم:

 

مکمل گینر

مکمل گینر سیریوس مس اوپتیموم با میزان پروتئین بالا و با کیفیت که تمامی بلوک های عضلانی را اشباع میکند. این مکمل با افزایش میزان گلیکوژن درون عضلات انها را تحریک به عضله سازی بیشتر و همچنین ذخیره سازی بیتر پروتئین مینماید.

پروتئین موجود در این مکمل میزان بالایی bcaa دارد که با افزایش سنتز پروتئین عضله سازی را بیشتر,همچنین از تخریب عضلات جلوگیری می نماید. همچنین دم عضلانی را نگه میدارد.

کربوهیدرات های پیچیده موجود در این مکمل میزان انرژی درون بدن را افزایش می دهد. همچنین به دلیل شکل پیچیده به ارامی جذب میشود و به عنوان سوخت بدن مصرف میگردد بنابراین پروتئین را به عنوان عضله سازی مصرف میکند.

ویژگی ها:

  • ۱۲۵۰ کالری
  • ۵۰ گرم پروتئین
  • ۳ گرم کراتین مونوهیدرات
  • ۲۵ ویتامین
  • به همراه گلوتامین افزوده

نحوه مصرف:

روزانه ۱ اسکوپ قبل از تمرین

و ۱ اسکوپ بعد از تمرین به همراه ۵۰۰ میلی لیتر اب مخلوط کرده و میل کنید

 

3)گینر مس سوپر هیوج ایووژن:

مکمل گینر

اگر به سختی  وزن به دست می آورید، Super Huge راه حل شما برای بسته بندی توده با کیفیت است. بیایید با آن روبرو شویم، دریافت کالری با کیفیت به عنوان یک ماده غذایی سخت می تواند بسیار دشوار باشد. Super Huge برای آسان کردن این فرآیند و به حداکثر رساندن سریع سود شما طراحی شده است.

Evofusion حاوی مقدار کافی eaa برای ایجاد حداکثر سنتز پروتئین ماهیچه ای و 3 پروتئین مختلف در نسبت های مساوی برای ارتقاء جذب آمینو حالت پایدار است. Evofusion بالاترین کیفیت ماتریس پروتئین پایدار برتر در بازار است. آن را امتحان کنید و تفاوت evofusion را ببینید!

نحوه مصرف :

برای نتیجه گیری بهتر ۲ اسکوپ بعد از صبحانه

۲ اسکوپ بعد از تمرین

۲ اسکوپ در طول روز مصرف گردد

 

4)گینر مس انابولیک یو اس ان

 

مکمل گینر

مکمل گینر مس انابولیک یو اس ان داری فرمولاسیون حرفه ای با پروتئین های ممتاز، دارای اسید امینو های مورد نیاز بدن میباشد که این امر باعث عضله سازی چشمگیر بدن شما میشود. این گینر بخاطر داشتن تائورین و تریبولوس باعث افزایش قدرت شما میشود و به دلیل ترکیباتی که در کربوهیدرات هایی که در این محصول وجود دارد باعث ذخایر هر چه بیشتر گلیکوژن در عضلات میشود.

وزن محصول:۴ کیلو گرم

محتویات محصول:

  • دارای تریبولوس برای افزایش قدرت
  • ۱۵۰۰ میلی گرم تائورین برای جذب بیشتر مواد مغذی و افزایش انرژی
  • مکمل فوق العاده عالی برای افزایش حجم عضلات
  • عالی برای ریکاوری
  • افزایش دهنده هورمون رشد

 

5)گینر جی ان سی ۱۸۵۰ 

مکمل گینر

مکمل گینر عالی با تمامی گروههای امینو اسید برای به حداکثر رساندن میزان عضله سازی و جلوگیری از تخریب عضلات منبعی فوق العاده از پروتئین برای اشباع بلوک های عضلانی جهت ساخت عضلات باکیفیت خلوص بسیار بالا بدون گلوتن و همچنین پر کننده های مضر مخصوص افراد ورزشکار و یا کسانی که میزان پروتئین دریافتی روزانه کمی دارند.

نحوه مصرف گینر جی ان سی ۱۸۵۰ :

  • ۳ اسکوپ با آب معادل ۱۴۹۰ کیلو کالری
  • ۳ اسکوپ با شیر معادل ۱۸۵۰ کیلو کالری

 

در این مقاله 5 گینر برتر با کیفیت و کالری بالا برای افزایش حجم و افزایش وزن را نام بردیم تمامی این گینرها و سایر محصولات موجود در ویسایت ما آلفا فیت اورجینال بوده به شرط آزمایشگاه،همچنین ضمانت مرجوعی دارد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *