وبلاگ

گینر ایرانی یا خارجی؟

مکمل ایرانی یا خارجی

گینر ایرانی یا خارجی؟ آیا گینر خارجی بهتر از گینر ایرانی است؟ مکمل های ورزشی جایگزین غذا هستند و مستقیما با سلامتی ما در ارتباط است. پس در انتخاب مکمل درست باید کمی تحقیق کنیم. بازار مکمل های بدنسازی این روز ها بسیار گرم است و تو ویترین هر داروخانه ای اولین چیزی که به چشم می خورد مکمل های ورزشی است. بعضی از این مکمل ها تولید داخل می باشند با سرتیفیکیت برند خارجی، بعضی از آنها تولید شرکت های داخلی هستند و دسته دیگر که معولا در داروخانه ها یافت نمی شوند مکمل های خارجی هستند که وارد ایران شده اند.

بین این مکمل های ورزشی مکمل گینر بسیار پرطرفدار است و ابتدا لازم است که بیشتر درمورد مکمل گینر بدانیم.

مکمل گینر چیست؟

اگر سابقه فعالیت در رشته بدنسازی یا به طور کلی انجام تمرینات ورزشی به طور حرفه‌ای را داشته باشید، احتمالا از اهمیت تغذیه و مکمل‌های غذایی آگاه هستید.

گینرها مکمل هایی با ترکیبی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها ، ویتامین ها و مواد معدنی دیگر هستند که برای کمک به افزایش وزن استفاده می شوند، مکمل گینر مناسب افرادی است که لاغر اندام هستند به دنبال گرفتن حجم هستند.

اگر می‌خواهید در طول دوره‌های تمرین شدید عضله بسازید، گینر ممکن است منبع خوبی برای کالری و پروتئین باشد. به طور معمول، نسبت کربوهیدرات به پروتئین در گینر ها 3:1 یا 2:1 است. برخی از این مکمل ها حاوی ریزمغذی هایی مانند ویتامین ها و مواد معدنی در مقادیر مختلف هستند.

مکمل گینر وزن

این نوع گینر تاثیر مثبتی در افزایش وزن فرد دارد. این نوع مکمل سرشاز از کربوهیدرات است. مکمل گینر وزن کالری بالایی داشته  و میزان چربی بدن را نیز بالا می برد. لازم به توضیح است که این مکمل در هر مرتبه در حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوکالری را برای بدن فراهم می کند. این نوع مکمل انتخاب خوبی برای افرادی است که می خواهند افزایش وزن داشته باشند.

مکمل گینر حجم

مکمل گینر حجم یا مس گینر باعث افزایش حجم عضلات می شود. این نوع گینر دارای مقادیر بالایی از پروتئین است. این گینر همچنین دارای کربوهیدرات متوسط و چربی کمی می باشد. این مکمل با میزان بالایی از پروتئین موجب افزایش حجم ماهیچه های شما می شود. گینر حجم در هر مرتبه ۴۵۰ تا ۱۰۰۰ کیلوکالری انرژی را برای بدن فراهم می کند. شایان ذکر است که در برخی از مواقع مکمل گینر حجم با اسیدهای آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی ترکیب شده تا اثر گذاری عالی داشته باشد.

 

گینر ایرانی یا خارجی؟

در ابتدا باید بگویم هم گینر ایرانی و هم گینر خارجی می توانند مناسب باشند. تصمیم درباره استفاده از مکمل‌های گینر خارجی یا ایرانی باید بر اساس معیارهای مختلف اتخاذ شود، از جمله ارزش غذایی، کیفیت مواد مورد استفاده، قیمت، اعتبار برند و سایر عوامل. هر دو نوع مکمل می‌توانند ویژگی‌های مفیدی داشته باشند و بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. اما قبل از استفاده از هر نوع مکمل، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا بهترین گزینه برای شرایط شما را مشخص کنید.

مهم ترین چیزی که باید دقت کنید این است که مکمل را از یک فروشگاه معتبر بخرید چون فروشندگان زیادی هستند که مکمل های تقلبی را به اسم مکمل های اورجینال و اصل به دست مشتری می دهند.

فروشگاه آلفا فیت معتبرترین فروشگاه مکمل های خارجی و اصل می باشد که هم ضمانت بازگشت کالا را دارد و هم ضمانت آزمایشگاه.

 اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت مکمل های گینر ایرانی و خارجی را مورد قیاس قرار دهیم، برای قضاوت عادلانه باید هر دو آنها مورد آزمایش متخصص قرار بگیرد، اما چیزی که درمورد آن مطمئنیم این است که مکمل های گینر خارجی تولید برند های معروف و خوش نامی هستند که در بازار های جهانی ثابت شده هستند.

 

گینر مس اپلاید

گینر مس اپلاید

خرید گینر مس اپلاید از آلفا فیت

 

پروتئین و کربوهیدرات موجود در این محصول در بالاترین میزان خلوص و کیفیت تضمینی برای افزایش حجم و وزن ورزشکاران به خصوص کسانی که در وزن گرفتن و افزایش کالری دریافتی روزانه مشکل دارند مناسب می باشد. ترکیب پروتئین کنسانتره، پروتئین سویا، پروتئین ایزوله یک ترکیب پرقدرت برای تمامی افراد!

 

ویژگی های مس گینر  اپلاید:

  • ۵۸.۸ گرم پروتئین
  • ۱۳۷.۶ گرم کربوهیدرات پیچیده
  • 18 گرم BCAA
  • در مجموع ۹۰۲ کیلوکالری

در هر سرو ازین محصول نیاز اعظم ورزشکاران به تمامی مواد عضله ساز را فراهم میکند

نحوه ی مصرف Mass Applied:

4 اسکوپ ازین محصول را در 500ml آب یا شیر پرچرب مخلوط کرده و در طول روز یا بلافاصله بعد تمرین میل کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “گینر ایرانی یا خارجی؟

  1. جلال گفت:

    عالی بود ممنونم تو از توضیحاتتون
    خیلی دو دل بودم که گینر ایرانی بهتره یا گینر خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *